Hoe communiceer ik met mijn klanten?

Workshop: 3 en 11 Content in al haar vormen is de essentie om met je klanten te communiceren. De klant te triggeren en te binden. Beeld. Geluid. Tekst. Animatie?! Wat gaat het worden? Welke keuze maak jij om je producten en/of diensten in de markt te zetten? De...

Export en e-commerce

Workshop: 16 E-commerce de hele wereld ligt aan je voeten! Hoe groot is die wereld en waar wil je rekening mee houden? Wat ga je exporteren en hoe?  Experts met internationale ervaring zijn de sprekers in deze workshop. Vanuit hun visie worden do's en dont's belicht....

Waar loop je tegenaan in de praktijk bij een webshop?

Workshop: 13 Structureren, analyseren, luisteren, plannen en vooruit denken. Een samenspel tussen partners. Een plan van aanpak gebaseerd op Agile, Scrum, Prince2 of 'out of the blue' starten. En welke problemen doen zich voor? Waar loop je tegenaan? Hoe kun je...

Software in B2B

Workshop: 12 Software bouwen specifiek voor B2B processen, zodat helderheid, overzicht en inzicht bij elkaar komen in één netwerk. De essentie van ICT. De veranderingen van 2000 tot 2017 en verder.... dragen mede bij aan het belang van goed ingerichte...

Hoe word ik online succesvol?

Workshop: 5 Strategie is bepalend. Succesvol zijn door de juiste keuzen te maken en snel te kunnen schakelen bij veranderingen. Een duidelijk plan, helderheid en overzicht in de te nemen stappen. Passie is een vanzelfsprekendheid. En… bewustwording dat online...

Welk platform kies ik voor mijn website of webshop

Workshop: 2 en 10 Een platform kiezen voor een website of webshop is bepalend voor de snelheid waarmee de producten of diensten worden aangeboden. Kies je een bestaand platform bijvoorbeeld Wordpress of Magento? Of laat je een platform bouwen en ontwikkelen door een...

Digitale transformatie

Workshop: 1 De wereld om ons heen verandert onder invloed van de digitalisering razendsnel, zowel B2B als B2C. Processen worden geautomatiseerd tot individueel niveau. De keten is complex en welke schakels zullen binnen afzienbare tijd verdwijnen, zodat meer...

Klanttevredenheid…

Workshop: 9 Klanttevredenheid- 'old school' of 'omdenken'? Alle gegevens binnen jouw bedrijf in één database, die dagelijks, per uur of ad random wordt aangevuld en bijgewerkt. Sturen op de klantwensen, op cijfers. Leads in kaart brengen en uiteindelijk nieuwe klanten...

Hoe regel ik interne en externe logistiek?

Workshop: 7 en 15 De logistiek het einde van de keten of juist het begin? Producten beheren, opslaan en verzenden. Logistiek die intern en extern van essentieel belang om je klanten tevreden te stellen met de producten die zij van jouw bedrijf afnemen. Regel je...

Hoe word je gevonden via zoekmachines?

Workshop: 6 en 14 Zoekmachines: Google, BING … Gevonden worden met: Adwords, Bing-Ads, SEA, SEO, Auctions. Metadata die je ranking doen stijgen!  Een veel gehoorde vraag is  "wat is mijn ROI?" Maar voordat je alle opties gaat uitproberen, om geld te verdienen, word je...

Waarom en hoe zet ik social media marketing in?

Workshop: 4 Waarom marketing via social media? Optimale klantbeleving vindt plaats via social media. Gezien en gevonden worden, via Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube. Wat is cruciaal om fans te maken en volgers te krijgen? Sprekers die al jarenlang...