Dagprogramma

Je vindt hier het complete programma. Bij het reserveren kun je telkens een keuze maken uit de opties, zodat je zelf je eigen dagprogramma kunt samenstellen. Elke workshop heeft een beperkt aantal plaatsen, dus reserveer tijdig jouw ticket.

Reserveren

Deventer grows digital 2017 is uitverkocht. Je bent welkom op een volgende editie.

Programma

9.30 - 10.00 uur Inloop

Inloop van 9.30 -10.00 uur. Koffie, thee of water en kennismaken met de locatie!

Keynote

10.00 – 10.20 uur de Keynote speaker
Geddy van Elburg

The internet of Things
Geddy van Elburg, met haar ervaring toonaangevend voor de ontwikkelingen binnen internet. E-commerce is de toekomst. Een bedrijf kan strategisch en commercieel inspelen op de veranderende vraag van de klant(en). B2B worden (nieuwe) processen in kaart gebracht zodat het bedrijf de klanten optimaal kan bedienen.
E-commerce is verandering en vraagt om een andere wijze van denken doen. Willen we in Nederland snel kunnen schakelen dan zijn we in Nederland genoodzaakt om ook ons onderwijs (systeem) aan te passen. Hoe ziet die toekomst eruit? Zijn we bereid te investeren of laten we ons overrulen door kennis en vaardigheden uit de landen in Afrika, of India en China?

Eerste Workshopronde nummers 1 t/m 4

U heeft in de 1e ronde keuze uit de volgende workshops:

1. Digital Transformatie
De wereld om ons heen verandert onder invloed van de digitalisering razendsnel, zowel B2B als B2C. Processen worden geautomatiseerd tot individueel niveau. Wat is de stand van zaken nu en wat brengt de toekomst? Een interactieve workshop. En tips voor slimme digitale oplossingen om als bedrijf te groeien.
2. Welk platform kies ik voor mijn website of webshop?
Een platform kiezen voor een website of webshop is bepalend voor de snelheid waarmee de producten of diensten worden aangeboden. Kies je een bestaand platform bijvoorbeeld wordpress of magento? Of laat je een platform bouwen? Maatwerk ontwikkelen door een ICT bedrijf?
3. Hoe communiceer ik met (mijn online) klanten?
Content in al haar vormen de essentie om met je klanten te communiceren. De klant te triggeren en te binden. Tekst. Beeld. Geluid. Animatie?!
4. Waar en hoe zet ik social media marketing in?
Waarom marketing via social media? Optimale klantbeleving vindt plaats via social media. Gezien en gevonden worden, via Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube. Wat is cruciaal om fans te maken en volgers te krijgen?

Tweede Workshopronde nummers 5 t/m 8

U heeft in de 2e ronde de keuze uit de volgende workshops:

5. Hoe word ik online succesvol?
Wat wil en wat ga je doen om online succesvol te worden?
6. Hoe word ik gevonden via zoekmachines?
Zoekmachines: Google, BING … Gevonden worden met: Adwords, Bing-Ads, SEA, SEO, Auctions. Metadata die je ranking doen stijgen? ‘En wat is mijn ROI?’ Welke vorm je kiest hangt af van de producten of diensten die je aanbiedt. In deze workshop worden de keuzen toegelicht.
7. Hoe regel ik de interne en externe logistiek?
Interne logistiek is in ieder bedrijf essentieel om de klanten uitstekend te bedienen. Bij levering via een website en webshop is het samenspel tussen interne en externe logistiek bepalend voor een goede klantbeleving. Met een goede logistiek maak je fans voor je producten en diensten.
8. Privacy wetgeving verandert in 2018. Wat moet ik doen voor een boete van een paar miljoen?
Privacy wetgeving veranderd in 2018. De vele spelregels waaraan moet worden voldaan en hoe een klein foutje grote boetes kan opleveren. Opletten, controleren en alert blijven! Een workshop waarin de specialisten uitleggen van welke informatie de website/webshop moet zijn voorzien.

Zomer Lunch & Speakers Corner 12.20 - 13.30 uur

De lunch! Zomer! Genieten! Buiten!
12.30 – 13.30 uur

BUITEN – De zeepkist!
JA! Een speakerscorner twee minuten pitchen
Personen (bedrijven) hebben de mogelijkheid te pitchen vanaf de zeepkist in 2 minuten.

Reclame voor een maatschappelijk/sociaal evenement vanaf de zeepkist in 20 seconden!

De lunch wordt u aangeboden door Rabobank Salland.

 

Derde Workshopronde nummers 9 t/m 12

U heeft in de 3e ronde keuze uit de volgende workshops:
9. Klanttevredenheid….
Klanttevredenheid- ‘old school’ of ‘omdenken’? Alle gegevens binnen jouw bedrijf in één database, die dagelijks of per uur wordt aangevuld en bijgewerkt. Sturen op de klantwensen of sturen op cijfers?
10. Welk platform kies ik voor mijn website of webshop?
Een platform kiezen voor een website of webshop is bepalend voor de snelheid waarmee de producten of diensten worden aangeboden. Kies je een bestaand platform WordPress of Magento? Of laat je een platform ontwikkelen? Maatwerk bouwen door ICT bedrijf.
11. Hoe communiceer ik met mijn (online) klanten?
Content in al haar vormen de essentie om met je klanten te communiceren. De klant te triggeren en te binden. Tekst, Beeld, Geluid, Animatie?!
12. Software in B2B
Software bouwen, specifiek voor B2B processen? Maatwerk om processen te vereenvoudigen, zodat helderheid, overzicht en inzicht bij elkaar komen in één netwerk. Essentieel voor een bedrijf om succesvol te zijn.

Vierde Workshopronde nummers 13 t/m 16

U heeft in de 4e ronde keuze uit de volgende workshops:
13. Waar loop je tegenaan in de praktijk bij een webshop?
Structureren, analyseren, luisteren, plannen en vooruit denken. Een samenspel tussen partners. Een plan van aanpak gebaseerd op Agile, Scrum, Prince2 of ‘out of the blue’ starten. En welke problemen doen zich voor? Waar loop je tegenaan? Hoe kun je verbeteringen doorvoeren zonder enorme kosten?
14. Hoe word je gevonden via zoekmachines?
Zoekmachines: Google, BING … Gevonden worden met: Adwords, Bing-Ads, SEA, SEO, Auctions. Metadata die je ranking doen stijgen! ‘En wat is mijn ROI?’ Welke vorm je kiest hangt af van de producten of diensten die je aanbiedt. In deze workshop worden de keuzen toegelicht.
15. Hoe regel ik de interne en externe logistiek?
De logistiek het einde van de keten? Zeker niet! Hoe regel je die complete logistiek zo in dat  uiteindelijk de klantbeleving en bepalend voor je succes!
16. Export en e-commerce
E-commerce de hele wereld ligt aan je voeten? Hoe groot is die wereld en waar wil je en moet je rekening mee houden. Wat ga je exporteren en hoe?

Zomerborrel 16.00 - 18.00 uur

  Zomerborrel!
Haha Summer in the City…!
Genieten! Buiten!

16.00 – 18.00 uur

BUITEN – De zeepkist!
JA!
20 seconden om een ‘memory’ achter te laten!

De borrel wordt u aangeboden door Rabobank Salland.