Michael Vromans

Eigenaar van EMVÉ Operational Consultancy staat voor meer dan 17 jaar deskundige ervaring als het gaat om klantcontact strategieën. Als voormalig manager van de klantenservice van onder andere wehkamp, KPN en andere (middel)grote organisaties weet Michael wat er noodzakelijk is om een modern strategisch en multi media klantbeleid te ontwikkelen.
Sinds 2016 richt Michael Vromans zich als zelfstandig consultant op het MKB. Door de ervaringen, opgedaan bij grote organisaties, te vertalen naar klantstrategieën voor het MKB biedt Michael Vromans een maatwerkoplossing voor modern klantgericht ondernemen. Van het in kaart brengen van de ‘customer journey’ tot het tactisch en technisch adviseren van webcare strategieën.

De visie van Michael Vromans: “Een tevreden klant is geen garantie voor de toekomst.”

EMVÉ Consultancy

De wereld verandert, zo ook uw klanten. Alleen met het leveren van een goed product en/of dienstverlening volstaat uw organisatie niet meer. Uw (potentiële) klanten kiezen, al dan niet bewust, voor organisaties die meer bieden dan een goed eindproduct. Het gaat hen in toenemende mate om de klantervaring, de beleving gedurende het gehele aankoopproces. Van oriëntatie tot de uiteindelijke gebruikerservaring het creëren van ambassadeurschap is waar het om gaat. Grip op dit totale proces is de sleutel tot succesvol ondernemen. De terugkerende klant wil tijdens elk contactmoment positief verrast worden. Michael Vromans gidst ondernemingen graag door de klantreizen.

Wist u dat?
– Maar liefst 75% van consumenten is bereid tot 25% meer te betalen voor een excellente service/aankoop ervaring.
– Een tevreden klant komt wellicht terug, mits er in zijn of haar sociale omgeving (inclusief online reviews) geen ambassadeurs van een concurrent aanwezig zijn. Dan is de kans aanwezig dat úw tevreden klant tóch naar de concurrent overstapt.
– Een ambassadeur komt altijd terug en/of bezorgt uw bedrijf minimaal 3 extra klanten.
Bron: onder andere Shopping2020, Gartner en MCKinsey